20 April

God kväll!
Idag har vart en trevlig dag, precis som alla andra.
Vart hemma hos Johnny på kaffe och en massa prat.
Hade med mig kardemummakaka dit som vi åt, sparade en bit till Max också.
Vart i Roberstorp hos goda vänner och suttit ute i lekparken, Frida har lekt med deras barn och vi vuxna har pratat skit:P
Har inget mer att skriva förutom att jag mår toppen och har världens goaste dotter och en underbar man!
Är lycklig och känner mig på topp!
Och en duktig förälder är jag!
Ingen kan få mig att tro annat!
Inte ens du din pillertrillare..
Aldrig funderat på att det är därför du har feber och "mår dåligt" hela tiden?
Kanske är levern och njurarna som håller på och pajjar på dig!
WOW du satt i lekparken en timma på en hel solig dag med dina barn...Duktiga du... Ska du ha medalj för världens bästa mamma nu eller??
HAHA!
Så nu har jag skrivit av mig....
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0