3 April.

Vaknade vid 7 idag, skulle fått sovmorgon men det går inte med en dotter som kommer och hoppar på en hela tiden.
Skulle även fått det igår men Micke var tvungen att köra en av sina kompisar till V-ås fort som fan!!
Så jag blir ju såklart sur!
Var ensam med Frida hela dagen igår, inte så lätt med migränhuvudverk och dåligt humör...
Men men.
Idag har jag iaf inte huvudverk utan bara dåligt humör.
Ska vara ensam idag också.....(skit kul)
då Micke är iväg till Norrköping på fotboll med Henke....
Trodde dom skulle åka vid 14 idag men fick reda på inatt att dom skulle åka 9 då matchen börjar 14....
Så han kommer väl hem inatt någongång....
BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Och Frida är ju inte på så toppen humör hon heller, så jag tror att vi båda går varann på nerverna idag... hehe..
Håller iaf på att tvättar sängkläder.
Skulle vilja ha kaffe med har ingen mjölk hemma och pengar lämnade han inte heller.....
Shit!
Får ha grädde i om inte annat....
Nä nu ska jag hitta på nått att göra...
Fixa naglarna kanske..!

Imorgon blir min lilla dotter 3 år!
Mammas lilla prinsessa!:)
På Onsdag åker vi till Göteborg!
Äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0