ASAP!

God eftermiddag!
Fixat mat och dricka till lillfisen, nu sitter hon och tittar på Nalle Phu.
Micke fick tid till vårdcentralen idag 14:25 men dom skickade honom direkt till akuten för dropp ASAP!
Han har varken druckit eller ätit på 3 dagar och han har gått ner 5kg..
Inte bra!
Usch, vill vara med honom men kan inte ta med lilla Frida dit i onödan så hon får någonting ist..
Usch, bara han inte blir inlagd:(
Fast å andra sidan så kanske det är bättre än att ha honom gnällandes här..
Måste handla någon dag också...
Men tyvärr så pallar inte mitt psyke det så jag får trolla med det vi har.
Lyckades ju fixa lunchen med pasta,korv,majs och gurka och Frida älskade det.:)
Nä nu ska jag ringa min älskade mor.
Sen höra hur det går för micke...

Kommentarer
Postat av: Lilith

Hojta till så följer jag med dig till ICA så har du sällskap

2011-02-16 @ 16:19:56
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0