God eftermiddag!

Solen skiner och skafferiväggen är täckt med is.
Ja,just det... IS!!
Hur normalt är det från en skala 1-10??
Men men, enligt vaktis så går det inte att göra nått åt då vi bor ytterst i hela huset.
Men Tanja och Jimmy gör det också och dom har inte is...
Måste vara djävulens skafferi vi har fått, fast då skulle det ju vara varmt eller hur??
HAha....
Har tänt en massa värmeljus för att få upp värmen i hela lägenheten.
Golvet i köket är ISKALLT!
Och vi undrar varför vi är sjuka hela tiden...
Micke var hos doktorn idag iaf, han har körtelfeber fortfarande och har bandyförbud i 8 veckor då mjälten kan vara svullen, dock kände inte läkaren mjälten när hon klämde på hans mage.
Men det var för att hon inte hittade den.
En bivärkning efter operationen.
-Den borde ligga här men det gör den inte.Sa hon till Micke..
Hmms..
Och levern såg bra ut.
BRA!! Kan vi alla få vara friska ett bra tag nu???
Min mage är fortfarande i uppror, gått ner 2kg men det är bara kul:P
Men min näsa rinner och halsen känns knas,jag hoppas det stannar så och inte blir värre..
VILL INTE!!!!
Frida har klarat sig hyffsat,näsan rinner på henne men det gör den väl på ALLA barn så här års??
Ska strax sätta mig och mala tobac så man kan rulla cigg.
Eftersom göbben inte gör det så får väl jag ta och göra det..
Har inget bättre för mig ändå och det bästa är ju att jag får en anledning att dammsuga efteråt:P
HAHA, knaaaas jag är!;p
Funderar på att klippa mig, men bara på ena sidan, gillar frisyren men håret växer så det knakar och på ena sidan ser det bara fult ut just nu....
Vet att en person vi inte avgudar så mycket hade den men den är sååååå snygg(frisyren alltså) och jag trivs med den.
Så då tänker jag ha den.
Iaf tills jag hittar något annat jag tycker är snyggt och som skulle passa mig!
Har ingenting att göra så jag ska svara på några frågor.
(sånt man gjorde som yngre);p
Sorry E om du inte gillaar att jag copy dig men i don´t care:P

50 frågor

1. hur mycket pengar har du på din mobil ?                 -Mycket;p
2. Har du fått en kram den närmsta veckan?               -Självklart,flera ggr varje dag!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?      -Familjen<3
4. Hur lång är du?                                                     -163cm.
5. Vilken är den senaste filmen du sett?                      -Såg en igår kväll på 6:an,minns inte vad den hette.
6. Hur löd ditt senaste sms?                                       -Oj.Tror det var till Lilith; Always skrev jag nog;p
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?                    -Skicka sms.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?                          -Gifta.
9. När såg du senast din mamma?                              -Alldeles för länge sedan!:(
10. Icke godkänt i något ämne?                                  -Minns inte,tror bara idrott.
11. Mvg i något?                                                        -Har inte den blekaste faktiskt...
12. När vaknade du idag?                                           -06:00.
13. Vilken är din favoritplats?                                      -Hemma.
14. Vilken plats föredrar du minst?                              -Stan.Tuna Park.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?               -Antagligen i en villa här i E-Tuna eller nere i Göteborg.
16. Hur stor är din säng ?                                           -180 säng.
17. Vad sover du i?                                                    -I bara mässingen och det är sååååå skönt!
18. Hur många kuddar har du i sängen?                       -4st.
19. Var har du bott/bor        - Stenby,Bälgviken,Fröslunda,Hållsta,Fröslunda,Sturegatan,Göteborg,Kärrhagsvägen,Björkhultsvägen,5:an och nu 6:an.
20. Tycker du om kattmat?                                          - Varför skulle jag?Aldrig behöft smaka så jag vet inte;p
21. Tycker du om kaffe?                                              -Självklart!
22. Vad dricker du helst?                                             -Vatten,kaffe,cola,saft,thé.
23. Kan du spela poker?                                              -Nepp.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? -Nej
25. Vill du ha barn?                                                         -Har lilla Frida och vill ha fler..
26. Kan du andra språk än svenska?                                -Ja.
27. Har du någonsin åkt ambulans?                                  -Ja.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?                            -Havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på?                             -Saker som Frida behöver,mat.
30. Äger du dyrbara smycken?                                         -Oja.
31. Kan du rulla med tungan?                                           -Till vilken nytta?
32. Vem är den roligaste människan du känner?                -Vet inte.
33. Vad har du för ringsignal?                                           -Cocain.Dags att byta kanske men orkaaaa..
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?               -Jepp.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? -Fridas leksak..
36. Kan du byta olja på bilen?                                           -Behöver jag inte kunna... ;p
37. Vilken var den senaste boken du läste?                        -Vad är böcker?
38. Dansar du i bilen?                                                      -Nä?..
39. När var du i kyrkan senast?                                         -Minns inte.
40. Hur många hål har du i öronen?                                   -8st.
41. Har du någon piercing?                                                -Ja.
42. Har du någon tatuering? -Ja.
43. Har du provat droger?                                                 -Nope.
44. Röka eller snusa?                                                       -Röka.
45. Tagit någons oskuld?                                                   -Ja.

46. Har du pojkvän/flickvän?                                             -Pojkvän.
47. Har du ett bra sexliv?                                                  -Haha, självklart!

48. Vad är ditt mobil nummer?                                           -Klart jag har ett mobilnummer.
49. Vad ska du göra ikväll?                                               -SOFTA!
50. Har du några syskon?                                                 -1 bror och det räcker;p



Nä nu har jag bättre saker för mig!

Väcka gubbe och dricka kaffe;ppppp




Kommentarer
Postat av: E

Klart du får copy... Np, !! Gillar såna info grejs ibland....

2011-02-26 @ 20:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0