Göteborg.

Har inte haft lust att skriva någonting, har inte haft något i tankarna..
Svärmor är nu hemma från sjukan och hon verkar pigg och allert förutom huvudverk, men efter en hjärnoperation så får man nog ha det tycker jag..
Har iaf städat hela lägenheten har bara fönstrena kvar men ska ju vara kvar till nästa Torsdag om inte längre..
Så jag hinner nog ha så tråkigt:P
Har camat med min dotter 3 dagar i rad och saknar henne och Micke som FAN!
Men det är skönt att vara här och bara tänka på sig själv.
Har haft en trevlig vecka med Jag och hundarna.
6 hundar finns här så man är ju inte ensam iaf hehe.
Nä fan, hjärnan står still...
Ingen fantasi här inte....
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0