Lång dag.

Micke blev inlagd,dropp och en massa mediciner.
Dom misstänker körtelfeber men dom är inte helt hundra än.
Men men.
Fick panik då vi inte hade någonting hemma och ringde till grannen Lilith och frågade om hon kunde ha Frida hos sig ett tag, och det kunde hon.
Så skönt med sånna vänner!
<3
Min bror hämtade mig så jag lämnade saker till Micke samt hämtade korten så jag kunde åka till Maxi och handla.
Så nu har vi mat hemma iaf:)
Köpte alvedon påvägen hem då Fridisen hade feber.
Hon hade slocknat på Lilith soffa så jag kände mig så dum som var tvungen att väcka henne.
Sur och grinig men jag fick på henne skor och jacka iaf:)
Hemma så ville hon titta på Musse och lägga sig direkt.
Hon fick alvedon och hon somnade som en stock efter lite vatten.
Mammas älskling.<3<3<3
Efter jag och brorsan var på Maxi så åkte vi och skulle hämta Sandra och lilla Eline hos Sandras föräldrar.
Fick kaffe och satt och pratade en stund så jag fick hämta andan och samla ihop mig igen eftersom jag var helt snurrig i skallen....Fick även mata fasters älskling:) Så himla söt unge alltså!
Men kan vara för dom söta Anderssons dragen:P
Hehe.
Nu är jag nyduschad och har ätit en banan(orkar inte mer)
Ska strax sova och samla mig inför morgondagen då jag ska fixa någon som kan hämta bilen på Vårdcentralens parkering....
Kan ju backa men tror inte polisen blir så glada:P
Ska även försöka ta mig till ett apotek då min ångestmedicin tog slut imorse,så har inte fått i mig kvällskuren...
Men det ska jag nog överleva...
Nä sängen ropade på mig precis...
Så nu ska jag gosa ner mig bredvid min älskade lilla prinsessa!:)
Älskar er Michael & Frida! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0