Lång Lördag.

Hej svejs!
Vaknade vid 8 och fixade kaffe på en gång.
Var riktigt trött så jag slappade i soffan medans Frida tittade på Disney channel..
MYS!
När Micke vaknade så la jag mig i sängen och somnade i 30 min, det räckte för att jag skulle bli pigg och orka ta fram kläder till Fridisen och fixa och plocka hemma..
Hela familjen gick ut med Nova, riktigt mysigt,släppte Nova vid grusvägen och hon drog INTE,höll sig vid oss hela tiden när hon sprang omkring på åkern och i skogen...
Gjorde hemmagjord pyttipanna till lunch.
Stekte ägg och hade rödbetor till.
Kokade även morätter då Frida älskar det.
Blev mumms!!
Sen så åkte vi över till Hanna på lite kaffe och bus!
David var i Sthlm hos sin pappa så det var Noah och Matheo som var hemma och Frida och Noah lekte mycket,sprang och bråkade ibland..haha..
Men Frida är trött och hon ville inte åka hem:P
Hade det jätte jobbigt att få på henne overollen alltså..haha..
Men hem kom vi och nu har vi ätit middag och Frida har fått sin Tom & Jerry godispåse.
Brukar vara det hon får till lördagsgodis,men sen att hon snodde bilar från mig gills inte tycker hon...hehe..
KnäppisFrida!:P
Hockey ikväll,så när Frida sover blir det att ligga i soffan och slappa för fullt...
Hoppas vi tar 3poäng ikväll då Frölunda behöver det....!
Nä nu ska jag ha igång diskmaskinen,det görs ju inte av sig själv precis:P hehe

Janna-Lycklig efter en trevlig dag:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0