Längtar!

Den här veckan kommer kläderna/skorna jag beställt.
Har beställt tights,toppar och skor till mig.
Cowboy kängor i svart,klack och jävligt snygga!
Skiter i att det inte är "min stil" men kan väl bli kanske???
Beställde även kläder till min lilla prinsessa.
En t-shirt till Micke också som jag tyckte var snygg.
Se om han kommer gilla den annars tar jag den:P
Nu har jag bäddat rent i sängen,plockat in disk i diskmaskinen,nu väntar jag bara på att badrummet ska bli ledigt.
Så jag kan fixa håret,sminka mig,borsta tänderna och sätta på en maskin med tvätt också..
Sen så är allt klart för idag.
Ja inte allt då men kan ju få tro det:P
Ska iväg sen också men när vet jag inte,misstänker att Lilith smsar när barnen åkt:P
Vill klippa mig!
Tycker det är alldeles för långt på ena sidan....
Men ingen som kan fixa det på mig och vet inte om jag klarar att ta mig till en frisör...
Annars kanske min älskade mor kan fixa det på mig, hon klipper ju bra och har klippt mig förut tusen ggr...
Micke skulle också behöva klippa sig,MASSOR!!
Frida skulle jag också vilja klippa, men vet inte om jag vågar:P
Brukar klippa henne själv så får se om jag gör det ikväll...
Topparna och luggen lite granna kanske....Får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0