Mätt!

Lagade chilikyckling med bandpasta idag.
Såå gott.
Efter maten så tog Frida av sig och bytte om självmant till nattkläder,sen hjälpte hennes far henne med tänderna.
Så nu sover hon.
Misstänker att han var jätte jätte trött.
Mammas älskling.
Diskmaskinen är igång och det är hockey på tvn.
Så jag är totalt uttråkad.
Kanske sätta sig och fixa med naglarna men vill egentligen inte då dom måste vila...
Så jag får sitta vid datorn och slappa....
Skulle vilja åka och sola,ligga i ett solarium som är så otroligt skönt!
Men har ingen som vill följa med:(
Har ett kort som bara behöver fyllas på...
Kanske borde göra det, och jag mår ju så bra efter en sådan ljusterapi har vi ju konstaterat...
Så egentligen borde jag ju ta upp det med f-kassan kanske??Hehe..
Tåls att fundera på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0