Syoss..

Sitter med färg i håret, fick den av svärmor och det är första gången jag använder detta märke.
Syoss
Verkar vara riktigt bra,efter bara 10 min så får man den extrema röda som jag ville ha, men som jag alltid gör när jag färgar håret så sitter jag med färgen i en timma om inte längre..
Allt för att få det perfekta resultatet.
Men det är jag det..
Idag har jag inte mått så bra, vart yr och illamående och vart sängliggandes.
Blöder extremt mycket och det börjar oroa mig.
Men min läkare sa att det skulle bli så,så det är bara att vänta tills det slutar.
Nä nu ska jag fixa kaffe och rulla cigg..
Det är ju terapiarbete delux om man säger så..hehe.
Saknar min goa familj där hemma!
<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0