Tankarna snurrar!

ånga tankar som rullat och studsat i min skalle dom senaste dagarna.
Vet inte varför dom finns där eller hur jag ska få dom att försvinna.
Har det bra här nere i Göteborg, så bra att jag knappt vill åka hem.
Men saknar min dotter och man så extremt mycket.
Fick ett samtal imorse vid 06:40 från min dotter.
Jag tittade inte vem det var när jag svarade så jag sa, Janna, som jag brukar.
MAMMA! Hörde jag Frida säga på andra änden..
Hej min älskling,ringer du?Vart är pappa då?
Pappa här,säger hon och babblar på..:)
Jag förklarade för henne att jag lägger på nu Frida och sedan ringer jag upp igen så pappa vaknar.
Och det gjorde han.
Min goa söta älsklings Frida!!
Älskar henne så oerhört mycket!
Gör ont att inte kunna pussa henne,men på Torsdag eller nästa Söndag.
Får se.
Var i Allum igår(ett köpcenter i Partille)
Åt på Max och tittade i butiker,handlade på Ica Maxi och sedan iväg till Östra för att hämta ut svärmors mediciner.
Fick en dosett av henne,vilket jag var i behov av då jag börjat med dom nya ångesttabletterna och hormonerna.
Fick även höra av Lotta att jag borde äta kalciumtabletter efter min By Pass operation,då vi som är opererade inte har näringen kvar i kroppen lika länge som alla andra.
Fick en av henne nu ikväll,kanske mina naglar blir starkare också..
Imorgon ska vi till Jysk,dom har trasmattor för 55kr.
160 eller 170cm långa.
Vill ju ha en matta i köket då den jag hade fortfarande inte är tvättad då den där Elina lovade att hon skulle göra det efter att hennes hund hade pissat/bajsat ner den!!
Men men,får se vad det är för färger på mattorna, vill ju inte ha vad som hellst.
Har en känsla i kroppen som inte vill försvinna.
Är orolig att mista min prins,över att inte vara flickan i hans drömmar.
Vet att jag är det men är ändå orolig men vet att det är mitt självförtroende som spökar.
Han älskar mig och jag han.
Vi har det perfekt tillsammans,inget kommer skilja oss åt.
8 år tillsammans och flera ska det bli.
Attans,har hundra tals tankar som vill ut men får inte ner dom i ord!
Så jobbigt,behöver ju skriva av mig.
Blä blä blä....
Nä ska nog sova nu,är trött och full med god mat så min kropp behöver vila:)
Kan iaf säga att hormonbehandlingen fungerade,har nu ont som bara den och
det är underbart faktiskt!
Har nämligen längtat efter detta!:))
Allt börjar kanske hamna på sin rätta plats för en gångs skull...
HOPPAS!!:)
Godnatt.
ånga tankar som rullat och studsat i min skalle dom senaste dagarna.
Vet inte varför dom finns där eller hur jag ska få dom att försvinna.
Har det bra här nere i Göteborg, så bra att jag knappt vill åka hem.
Men saknar min dotter och man så extremt mycket.
Fick ett samtal imorse vid 06:40 från min dotter.
Jag tittade inte vem det var när jag svarade så jag sa, Janna, som jag brukar.
MAMMA! Hörde jag Frida säga på andra änden..
Hej min älskling,ringer du?Vart är pappa då?
Pappa här,säger hon och babblar på..:)
Jag förklarade för henne att jag lägger på nu Frida och sedan ringer jag upp igen så pappa vaknar.
Och det gjorde han.
Min goa söta älsklings Frida!!
Älskar henne så oerhört mycket!
Gör ont att inte kunna pussa henne,men på Torsdag eller nästa Söndag.
Får se.
Var i Allum igår(ett köpcenter i Partille)
Åt på Max och tittade i butiker,handlade på Ica Maxi och sedan iväg till Östra för att hämta ut svärmors mediciner.
Fick en dosett av henne,vilket jag var i behov av då jag börjat med dom nya ångest tabletterna och hormonerna.
Fick även höra av Lotta att jag borde äta kalciumtabletter efter min By Pass operation,då vi som är opererade inte har näringen kvar i kroppen lika länge som alla andra.
Fick en av henne nu ikväll,kanske mina naglar blir starkare också..
Imorgon ska vi till Jysk,dom har trasmattor för 55kr.
160 eller 170cm långa.
Vill ju ha en matta i köket då den jag hade fortfarande inte är tvättad då den där Elina lovade att hon skulle göra det efter att hennes hund hade pissat/bajsat ner den!!
Men men,får se vad det är för färger på mattorna, vill ju inte ha vad som hellst.
Har en känsla i kroppen som inte vill försvinna.
Är orolig att mista min prins,över att inte vara flickan i hans drömmar.
Vet att jag är det men är ändå orolig men vet att det är mitt självförtroende som spökar.
Han älskar mig och jag han.
Vi har det perfekt tillsammans,inget kommer skilja oss åt.
8 år tillsammans och flera ska det bli.
Attans,har hundra tals tankar som vill ut men får inte ner dom i ord!
Så jobbigt,behöver ju skriva av mig.
Blä blä blä....
Nä ska nog sova nu,är trött och full med god mat så min kropp behöver vila:)
Kan iaf säga att hormonbehandlingen fungerade,har nu ont som bara den och
det är underbart faktiskt!
Har nämligen längtat efter detta!:))
Allt börjar kanske hamna på sin rätta plats för en gångs skull...
HOPPAS!!:)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lilith

Jag finns precis här om du behöver nån att prata med

2011-02-07 @ 07:29:13
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0