Underbara dag!

Är glad och posetiv idag:)
Vaknade runt 6 tiden imorse då Frida höll på att baka i köket, hmm, bara att ta fram dammsugaren och sedan fixa frukost till henne...
Lämnade henne på dagis 09:30 och gick sedan till Ica då jag behövde kattsand.
Nova var sååå sur på mig då det var så kallt.
Men gick hem och ställde kattsanden i hallen och klädde på Nova hennes fuskpolo och jacka.
Sedan gick vi till Liliths port och väntade på att hon skulle hämta sin ryggsäck efter hon hade lämnat lilla Leo på sitt dagis.
Sen gick vi till Fröslunda Apoteket och sedan iväg till Lidl.
Nova var helknasig på hemvägen,men hon frös som attan och fick köldkramp nästan varje steg hon tog:P
hehe.
Ringde även till syd för att avboka läkartiden och för att få nya recept på mina mediciner.
Gick faktiskt bra allt jag gjorde idag.
OCH VÄRLDEN GICK INTE UNDER!!!!!
:))))))
När jag kom hem så skurade jag badrummet/toan och gjorde rent kattlådan ordentligt med medel och skrubbade den med diskborste, så nu luktar det inte alls.
Inte ens kattsandsdamm i toaletten..
DUTTI!
Imorgon ska jag tvätta sängkläder och täckena.
Micke hade köpt sköljmedel när jag var i gbg och det luktar ljuvligt!!
Micke fick inte komma hem idag:(
Fortfarande inte fått svar på vad det är han har.
Hur lång tid ska det egentligen ta att få svar på proverna????
Rasar fortfarande i vikt:))
Superduper glad att det verkligen händer någonting nu.
Sommaren kommer bli härlig, sitter redan och planerar på vad för kläder jag ska beställa..
:))
Nä nu blir det att ställa sig och laga mat..
Någonting med köttfärsås blir det idag iaf..

Tack för en trevlig förmiddag Lilith:)) <3<3

Kommentarer
Postat av: Lilith

Tack själv gumman

2011-02-18 @ 20:07:17
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0