15 Januari 2011. GRATTIS till mig:))

Hej hopp!
Igår var en låååång dag.
Lämnade Frida på dagis, handlade allt som vi ska ha idag...
Fixade smörgåstårtan med Thomas och det tog tid för den är stor.
Gjorde en liten också som vi tog med till min mor o far.
Dom kunde ju inte komma idag så vi åkte dit igår kväll ist.
Kom hem strax innan 21 och duschade.
Satt vid datorn en stund och sen somnade jag.
Vaknade runt 5 tiden imorse av att Micke kom hem från en fest, somnade om igen och blev väckt av lilltösen vid 9.
Helt OK natt alltså:)
Idag blir det också full fart, har städat,lagat Mickes datamus(jag är bäst) och ska snart ta mig in i duschen.
Vid 12 kommer Fidan och ska hjälpa mig med det sista på tårtan.
Dekorationen!!!
Den kommer bli massa massa fiiin!
Sen vid 14 tiden kommer det folk!
Ska bli kul och se vilka det är som kommer..
Dom flesta har ju inte ens sett inbjudan på facebooken...
Men men, Elias broschan kommer ikväll iaf eftersom han jobbar idag i V-ås.
Och nu är det inte långt kvar tills man blis faster också....:)
Den 18:de närmar sig med stooora steg:))
Vet vad det blir också, har haft rätt ända sen jag fick reda på att brorsan och Sandra skulle ha barn:))
(där är jag bäst ytterligare)
HAHA!
Nä nu ska jag titta lite på FB sen fixa det som måste fixas...
GRATTIS TILL MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0