19 Januari 2011.

Idag är en bra dag känns det som, hoppas bara att det är så HELA dagen och inte bara nu..
Men det återstår att se.
Har dammsugit och skurat golven här hemma så nu luktar det gott.
Bäddat sängarna och druckit kaffe...
Så allt är som det ska:)
Har lite ont i ryggen idag, antagligen för att jag halkade igår när jag klev ur bilen, nådde aldrig marken men det blir ju "dragningar" i ryggen när man halkar, ni förstår säkert.
Kan man sakna och längta efter en liten person som man aldrig träffat förut?
Längtar så efter lilla Eline,brorsans och Sandras lilla dotter.
Som förresten blir ett dygn om lite mindre än en timma:D
Är så lycklig!!
Och nu är man ju sugen på en till själv, men måste vänta tills Juni åtminstånne...
Det kommer det också..
Nä nu ska jag fixa frukost och slappa lite granna...
Se vad som händer idag då...
Micke har bandy ikväll och jag vill åka och se Johnny uppträda med sin nya singel....Men men, får se.

Kommentarer
Postat av: Lilith

Vad skönt att höra att du har haft en bra dag, hoppas att det fortsätter så

2011-01-19 @ 13:50:21
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0