2011-01-18.Välkommen till världen Eline Maria Andersson Lökken.

Klockan 11:02 kom hon, tösen vi alla har väntat på.
2635g och 46cm lång.

Ett stort GRATTIS till min bror och Sandra för den lilla prinsessan!<3<3

Blev påmind av söta Lilith om att jag inte har bloggat på ett tag nu..
hehe, då får man ju lov att göra det för att svika vänner gillar vi inte här inte;P
Har vart hos Lilith idag på kaffe och en massa prat.
Även träffat Kiwis bror Klumpen..
Så mysig och så lik Kiwi:))
Den här veckan håller Frida på att inskolas på en annan avdelning, och det går utmärkt.
Idag så var hon där klockan 9-13:30.
Hon skulle bara vara där i en timma eller så men dom fick inte in barnen till Mini igen..haha!
Tror faktiskt att Lilith får ursäkta men jag har inge mer i mina tankar som jag tänker skriva ner här..
Är alldeles skakis,har ju blivit faster och tankarna går, som vanligt inga bra tankar... men men..
Måste ta mig i kragen någon gång och ringa till Syd.....
Är nämligen trött på att må såhär:(

Lilla Eline! Fasters sötnos!
Stolt kusin!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Fråga om du kan få Mikael Björk. Han är helt underbar och otroligt empatisk och förståeende.

2011-01-18 @ 16:35:03
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Anki

Hallå gumman!! Älskar dig, vad du är duktig på att skriv Tänk, båda mina små änglar på en gång, vill också ha bilden så, blir ledsen i ögonen av att du mår så dåligt!!! Vill ju att du ska mysa o ha det bra med din lilla familj! Kram<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-19 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0