3 Januari 2011

Blivit dags att uppdatera bloggen när folk påpekar om den:P
Trodde inte att någon läste den alls.
Men kul att få reda på det iaf.. haha
Hade det trevligt på Nyårsafton med Klingan,Maria och deras 2 barn.
Åt god mat och kex med ost och en massa frukt dessutom.MUMS!
Klockan 12 på nyårsafton så var det träff i Vilsta(FB-träff) shit vad kul och mysigt vi hade, barnen åkte pulka och dom vuxna stod och huttrade:P
Micke och Jarkko åkte ner från den största delen av backen...Vacker syn:P
Igår så gjorde vi samma sak men det var bara vi och Anna och hennes vän och lilla Ebba.
Grillade korv och marsmallows:) Hade Klingans barn med oss och dom åkte sig trötta,även lilla Frida.
Se om vi ska dit senare i veckan också, kanske till helgen så Jenny och hennes familj kan följa.
Vad har hänt mer då...?
Jo, Micke har fått en ny dator av mig i julklapp och jag fick en ny av Experts försäkringsbolag då dom inte pallade med att laga min förra, men fick hem den så brorsan ska ta sig en titt på den.
Går den att laga så säljer jag den och går det inte så får Frida en att leka med:P
Till Julklapp fick jag en tatuering av mamma,pappa,svärmor, Mickes mormor och Micke.
Så fin!
Minnestatuering på Chacky,det bästa är att Magnus har verkligen fått in Chackys personlighet.
Just love it!
Fick även smycken från Guldfynd och en massa saker från Ullared:))
Vi var där dagen innan Jul.
Ska jag skriva om nu då??
Kommer inte på nått men har haft det trevligt över jul och nyår iaf.
Skriver mer en annan gång:)
P.S. Jag ska bli Faster den 18 Januari:))) Om inte bebben kommer innan dess vill säga.
Hehe.
Lite bilder skadar inte..
Frida med sin syssling Ida när vi var i Vilsta på Nyårsafton:))
<3<3<3
Älskade lilla Fluff-Fluff.
Saknaden är stor.
They are in LOVE!:)
Måste ju få vara liiite ego tycker jag:)
Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0