4 Januari 2011

Vaknade för ungefär en timma sedan och hade ont i ryggen som vanligt..
När ska det försvinna.. Vill inte ta dom starka tabletterna heller eller muskelavslappnande, blir ju så groggy av båda..
När jag var ute och rökte med Micke så berättade han en sak som fick mig att se rött.
Fy fan hur kan man göra så mot sin flickvän och sin dotter!?!?!?
Skulle jag nu träffa idioten på stan eller så, så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Såra min barndomskompis sådär..
Känner hur ilskan växer inom mig!
Tänker på dig gumman, jag finns här,vet att vi inte vart dom bästa på att hålla kontakten men våran vänskap finns ALLTID där!
Du och lillan är ALLTID välkomna hit!
Miss U! <3<3<3

Idag vet jag inte vad som händer, känns som att det kommer vara ytterligare en slappdag.
Men det gör inte mig nått, jag kan ju alltid blogga... :D
Nä nu blir det mer kaffe och en cigg till(vill sluta men vågar inte)
Eftersom min läkare säger att ciggen håller en viss del av ångesten borta och att jag kanske får höjja medicinen om jag slutar....
Men men... Han snackar så mycket min nya läkare..
Han har gett mig en ny diagnos men vägrar tala om vad...
Och medicinen jag äter hjälper bara till 5%, MEn det finns en ny medicin jag kan ta som hjälper helt men den vill han inte skriva ut..
Snällt tycker jag..... eller inte!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Men herregud, du har ju rätt att få veta vilken diagnos det är du har, det måste han ju berätta. Begär att få se journalen för det har du rätt att få göra. Det verkar vara en riktig idiot till läkare du har.

2011-01-04 @ 11:30:00
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0