5 Januari 2011

Goddag alla som läser.
Vaknade tidigt idag av att Micke hade satt på kaffet så det luktade i hela lägenheten.   *MUMS*
Han åkte runt 9 för att hinna dit i tid, och allt gick bra som det verkade... Nu är det bara att vänta tills Fredag då snubben skulle ringa upp...
Själv så höll jag på med mina naglar eftersom jag inte orkade igår, och som vanligt så är dom rooosa, i 2 olika rosa nyanser och vitt längst ut...
Nice nice!
Frida ville som vanligt också ha så hon fick den ljusa rosa på sina naglar.
Gjorde sedan lunch så det stod på bordet när Micke kom hem,och nu sitter vi alla i soffan och tar det lugnt efter maten.
Ska strax,eller snart iväg och handla OM min ångest vill försvinna någongång....
Usch, hatar när den smyger sig på såhär....
Men den försvinner snart hoppas vi... Men jag brukar överleva även fast den inte gör det, är så van att leva med den nu så det är bara att försöka ignorera den så gott det går...
Nä nu ska jag se klart på Nalle Phu och sedan fixa lite här hemma.....:)
Ha det gött!:)

Kommentarer
Postat av: Lilith

Fråga läkaren om du kan få Lyrica mot ångesten, den ska man ta varje dag så blockerar den ångestimpulserna från hjärnan.

2011-01-05 @ 16:17:14
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0