6 Januari 2011

God eftermiddag alla!
Har vart en jobbig vecka psykiskt, varför vet jag dock inte men har mina misstankar..
Sitter just nu i soffan och bara tar det lugnt efter god mat.
Gjorde köttfärs med paprika/chilli creamfrech och lite tacokrydda i sen kokade jag bandspaghetti.
La det tillsammans i en ugnsfastform och la lite ost på, sedan in i ugnen.. SÅ GOTT!
Sen såklart sallad till...MUMS!
Snöar som fan ute, som om det inte räckte med det vi redan hade men det måste ju komma mer nu till helgen då det ska töa sägs det...
Haha!
Har haft Fidan,Felix och Thomas över på kaffe och en massa snack.
Skulle gått ut med dom för en stund sedan men orkar inte, har inte ork till någonting.
Vaknade 4 imorse och kunde inte somna om....
Sen somnade jag på soffan i 20-30 min efter 9 någongång...
Älsklingen väckte jag innan 12...Så han har fått sova ut iaf...
Om några timmar är det hockey.. det ska ses iaf....
Nä nu kom besök....... Felix och Fidan. Så Barnen ska ut iaf... får ge mig...;P

Sådär ja, nyss kommit in och klätt av oss alla blöta kläder.
Hundarna fick springa av sig på grusvägen och det gillade dom:)
Frida sitter i soffan och är trött efter att ha pulsat i snön(som nte är lite).
Hon och Felix sprang och busade i snön medans vi stor och pratade med Fidan.
Längtar tills hon ska lägga sig så vi får ta det lugnt och bara ligga i soffan...
Jag kommer nog däcka, vart vaken i 13 timmar nu.... hur normalt är det då???????
ÄR TRÖTT SOM FAN!
Nä osch, orkar inte skriva mer....
Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0