7 januari 2011

Testar för första gången att skriva bloggen från mobilen. Lite knepigt men det funkar. Idag har vi vart ute i Magla hos Jenny och hennes familj. Frida lekte ute med Ida och Nova lekte med Max. Den fyrbenta gillar verkligen att vara där ute eftersom hon får vara ute själv och springa. Hon springer ju inte ifrån tomten heller. Efter vi var där så handlade vi. Va nog det värsta jag vart med om alltså! Fy vad dåligt jag mådde! Var tur att Micke var med. Senare på kvällen ringde han det mobila teamet åt mig,vilket bara det hjalpte, Hon ringde sedan upp mig och frågade hur jag mådde,så som det var och hon tyckte jag skulle ta ett långt varmt bad och en Mugg varm mjölk för det lugnar ner än. Lydde order och mår bättre. Jag har ju numret om det skulle komma tillbaka.. Men ska ringa min läkare på Måndag och be å få en tid.. Säger bara att jag är evigt tacksam över att ha Fridas pappa runt mig och stöttar mig. Han ringer samtalen jag inte klarar av,tar Frida när jag är tokslut och gnäller inte för det. Han finns där för mig när jag inte tror på mig själv. Han är min bästa bästa vän!<3 Och jag är glad att ha honom som far till mitt barn. Nu blev det många avtryck på min toutch(stava) ska avsluta och försöka sova nu. Hoppas jag mår bättre imorgon. Godnatt! Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0