8 Januari 2011

Det gick ju bra att skriva blogg från mobilen, dock så blev det inga stora mellanrum,
men hoppas det går att läsa ändå..?
Idag mår jag bättre,har druckit kaffe och tagit en cigg så lite pigg har man även blivit.
Vet inte alls vad som händer idag, ikväll ska en bekant ha inflyttningsfest och jag skulle vilja gå på den men tyvärr så har vi ingen barnvakt.
Så det blir nog en hemmakväll som always..
Nä nu ska jag ta mer kaffe.
Ciao!

Go kväll.
Är nu i ordning gjord.
Så fin så:)
Har haft besök av Pekka och en Jens, dom behövde hjälp med en dator.
Alltid lika trevligt när Pekka kommer då han får mig på bättre humör och muntrar upp mig.
Älsklingen är iväg och hämtar Maria och Klingan då dom ska vara här ikväll med Frida så vi får gå på Gustavs och Karins inflyttningsfest.
Kommer bli skoj!
Tog en Smirnoff Ice redan vid 14 tiden så det dämpade ångesten lite.
Läkaren har ju sagt att är jag i stort behov av dämpande så kan det räcka med 2-3 klunkar alkohol...
Så slipper jag ta kontakt med psykjouren, men alkohol vill jag helst inte ta när Frida är hemma men idag så var jag tvungen för att inte förstöra kvällen.
Jag måste ju få komma ut och ha skoj med folk också, inte bara sitta inne och städa.
Somnade iaf en stund efter klunkarna och har vart avslappnad sedan dess.
Så det funkade, han menar ju inte att jag ska bli alkolist utan att nån gång ska jag kunna ta ett glas cider just bara för att få slappna av.
Och ett glas blir man ju inte påvärkad negativt på heller..
Vet inte vad jag ska skriva nu...
Just ja, har plockat bort julen,julgardinerna tar jag ner imorgon om jag orkar och stakarna får stå eftersom dom är så mysiga:)))
Nä nu ska jag ta lite mer kaffe..
Ha en trevlig Lördagkväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0