Ångest.

Är så hyper dyper närvös inför dagen.
Sitter och väntar på söta Lilith sen ska vi göra stan osäker.
Varför känner jag ångest,rädsla för?
Vill inte må såhär innan jag ska till stan.
Andra "normala" tycker det är kul att gå på stan men varför ska just jag(vet att det är fler än bara jag som mår såhär innan).
Att inte min läkare förstår mig, kanske borde byta till den läkaren som Lilith har, han förstår ju henne iaf, ger henne en rätt diagnos och medisiner som funkar.
Min hjälper ju inte ens.
Kommer jag någonsin bli fri från det här?
Kommer det bli min död?
Att det aldrig får vara bra med mig, nu när livet är så bra det bara kan bli, men den här lilla pusselbiten kommer alltid vara med mig.
Som bly i ryggsäcken.
Att myndigheterna aldrig förstår,man får bråka och bråka..
Och snart ska allt förnyas också...
Hur ska det gå?
Känner hur ryggsäcken fylls med bly för varje dag som går.
Att bara inte kunna ringa mina vänner känns tungt, så många vänner jag kunde ha haft om jag bara kunde ringa ett samtal...Vet att dom finns där men på andra sidan skärmen...
Känns tungt.
Är så glad att jag och Lilith har hittat varann, fast hon alltid har funnits på samma gård i flera år, men det är förrns nu vi hittat varann.
Är glad över att hon och hennes barn trivs med mig och min familj.
Är bara så rädd att det kommer sluta som det alltid har slutat förut.
Jag vill inte sumpa detta..
Sitter och skakar bara av att skriva ner alla mina tankar, om jag ändå kunde hitta en läkare som jag kunde ha förtroende för.
En som förstår mig,som jag kan prata om allt med.
En som inte försöker tvinga mig till någonting som jag vet inte funkar.
JAG VILL INTE!
Kommer bli en dålig konsekvens av att dom tvingar mig.
Kan dom bara inte förstå mig???
Hota mig hjälper inte..
Dumma F-kassan...
-Jannas tankar som går runt i huvudet dag ut och dag in-

Kommentarer
Postat av: Lilith

Mig blir du inte av med så lätt :)

2011-01-20 @ 15:25:54
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0