Bänkdiskmaskin ÄNTLIGEN!

Brorsan,Sandra och lilla Eline kom på besök idag.
Eline är så himla sööööt!
Och snäll, sov nästan hela vistelsen och Frida var alldeles till sig men lite blyg för sin kusin i början:) hehe, men söta är dom tillsamman.
Dom fick låna våran amningskudde,det sparar faktiskt axlarna en hel del när man matar eller bara myser i soffan med sessan. <3
Dom hade bänkdiskmaskinen som jag fick när jag fyllde år med sig.
ÄNTLIGEN!
Men måste be allas våran Tobbe att flytta lysröret ungefär 5-6cm närmare fläkten...
För diskmaskinen var lite bred...:)
Men det ska bli toppen att få köra igång den första gången:))))
Nä nu ska jag fixa lite innan jag ska ta det lugnt innan sängen.
Imorgon är det Gyn som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0