Diskmaskinen i kopplad!!!

Gårdagen var jobbig därför jag inte var ute på FB eller uppdaterade min blogg.
Var till Gyn klockan 11 och där var vi i en timma och sedan var jag nere på provtagningen i säkert 30 min.
Dom hade som vanligt problem med att sätta i en nål i mig, ska det vara så himla svårt?
Den ena sköterskan testade 2 ggr, ena gången i armbågen,sen på handen,där gick hon rakt igenom ådern
LÄT DEN SITTA KVAR när hon gick för att hämta en till sköterska sen när hon kom tillbaka drog hon ut den utan att ha en sån där papperstuss på för at trycka medans
hon drog ut nålen.
FAN VA ONT DET GJORDE!
"-Går det bra" frågade hon mig medans jag satt där helt svimfärdig och illamående.
Det ända jag fick fram var: Mmmmmhmm...
Den andra sköterskan tog en värmedyna på handen och satte sedan i en ny nål i SAMMA åder,5mm ifrån där hon klantade till det.
ONT!!!!
Men men, överlevde det också.
Åkte därifrån med bandage runt handen ist för plåster iaf...
KLANTARSLEN!
Fick medicinen jag ville ha iaf, och läkaren sa att min sjukdom kan ha att göra med att jag inte går ner fort i vikt trots operation.
Vadå trist liksom!
Men men, får hoppas medicinen hjälper bara att knapra tabletter.
Hon tog en jävla massa hormonprover..
Bara vänta och se:))
Idag så har Gustav vart här, han hjälpte mig att flytta lysröret ovanför diskbänken,var tvungen att flytta den för att få plats med diskmaskinen.
Snäll som han är så hjälpte han mig:)
Micke ringde Tobbe(våran allt i allo man här i Lagersberg) efter 13 och frågade hur fan man stänger av vattnet...
Jag och Gustav testade allt(i princip)Den vänstra kranen orkade ingen av oss så det var ju såklart den.
Men Tobbe med sina Hulken händer fixade det på noll tid!
Han kopplade in diskmaskinen också, sen passade han även på att förklara för mig hur maskinen fungerar:))
HAN ÄR SÅKLART BÄST!!!
Imorgon så är det Syd som gäller klockan 08:45 för min del.
Michael följer med så jag slipper gå ensam.
Söta Lilith erbjöd sig men tyvärr så krockade det med dagis,6-års tiderna för hennes barn.
SÖT DU ÄR GUMMAN!
Att bara erbjuda sig sådär betyder mycket för mig.
Ingen annan gör det.
<3
Blir att införskaffa kaffe idag då Gustav var här och drack upp vårt sista ;oP
Måste ju köpa diskmaskinstabletter också så man kan inviga den efter maten ikväll:))
Just ja, mat...
Ska man laga idag då?
Hmms, skulle ju ha bakat en annanaspaj(Liliths recept) imorse men hamnade i badet ist:P
Skulle även fixa mina naglar men då satt jag under diskbänken och skruvade och hade mig....
Får ta naglarna ikväll ist.
Ska nog ha chockrosa med lite glitter på topparna den här gången.
Eller kanske lila.....
Får se, rosa passar ju min handväska men lila gör det också.....Äsch, får fråga Frida sen:))
Nu ska jag röka och fixa med annat här hemma.
Ha det!
Gårdagen var jobbig därför jag inte var ute på FB eller uppdaterade min blogg.
Var till Gyn klockan 11 och där var vi i en timma och sedan var jag nere på provtagningen i säkert 30 min.
Dom hade som vanligt problem med att sätta i en nål i mig, ska det vara så himla svårt?
Den ena sköterskan testade 2 ggr, ena gången i armbågen,sen på handen,där gick hon rakt igenom ådern
LÄT DEN SITTA KVAR när hon gick för att hämta en till sköterska sen när hon kom tillbaka drog hon ut den utan att ha en sån där papperstuss på för at trycka medans
hon drog ut nålen.
FAN VA ONT DET GJORDE!
"-Går det bra" frågade hon mig medans jag satt där helt svimfärdig och illamående.
Det ända jag fick fram var: Mmmmmhmm...
Den andra sköterskan tog en värmedyna på handen och satte sedan i en ny nål i SAMMA åder,5mm ifrån där hon klantade till det.
ONT!!!!
Men men, överlevde det också.
Åkte därifrån med bandage runt handen ist för plåster iaf...
KLANTARSLEN!
Fick medicinen jag ville ha iaf, och läkaren sa att min sjukdom kan ha att göra med att jag inte går ner fort i vikt trots operation.
Vadå trist liksom!
Men men, får hoppas medicinen hjälper bara att knapra tabletter.
Hon tog en jävla massa hormonprover..
Bara vänta och se:))
Idag så har Gustav vart här, han hjälpte mig att flytta lysröret ovanför diskbänken,var tvungen att flytta den för att få plats med diskmaskinen.
Snäll som han är så hjälpte han mig:)
Micke ringde Tobbe(våran allt i allo man här i Lagersberg) efter 13 och frågade hur fan man stänger av vattnet...
Jag och Gustav testade allt(i princip)Den vänstra kranen orkade ingen av oss så det var ju såklart den.
Men Tobbe med sina Hulken händer fixade det på noll tid!
Han kopplade in diskmaskinen också, sen passade han även på att förklara för mig hur maskinen fungerar:))
HAN ÄR SÅKLART BÄST!!!
Imorgon så är det Syd som gäller klockan 08:45 för min del.
Michael följer med så jag slipper gå ensam.
Söta Lilith erbjöd sig men tyvärr så krockade det med dagis,6-års tiderna för hennes barn.
SÖT DU ÄR GUMMAN!
Att bara erbjuda sig sådär betyder mycket för mig.
Ingen annan gör det.
<3
Blir att införskaffa kaffe idag då Gustav var här och drack upp vårt sista ;oP
Måste ju köpa diskmaskinstabletter också så man kan inviga den efter maten ikväll:))
Just ja, mat...
Ska man laga idag då?
Hmms, skulle ju ha bakat en annanaspaj(Liliths recept) imorse men hamnade i badet ist:P
Skulle även fixa mina naglar men då satt jag under diskbänken och skruvade och hade mig....
Får ta naglarna ikväll ist.
Ska nog ha chockrosa med lite glitter på topparna den här gången.
Eller kanske lila.....
Får se, rosa passar ju min handväska men lila gör det också.....Äsch, får fråga Frida sen:))
Nu ska jag röka och fixa med annat här hemma.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Det är väl klart att jag erbjuder mig att följa med, det är sånt vänner gör för varandra. Sen kan jag tipsa om att på ÖB har de storpack med yes diskmedelstabletter för nästan inga pengar alls.

2011-01-25 @ 15:32:58
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0