Födelsedagspresenten beställd.

Satt på en sida med mycket naglar,glitter och en massa nagellack och "fönstershoppade",
när jag var klar så sa Micke till mig att jag får beställa så det gjorde jag.
Jag lovar, sidan hade hur bra kvalitetsnaglar som helst och till så bra priser!
Billigare än vad Ullared är på sånna saker.
*Janna massa glader*

Har bakat idag, Marängkakor som jag tycker blev misslyckade men Micke älskar dom, får väl servera dom på kalaset ändå..
Gjorde även Kärleksmums men den blev som vanligt misslyckad..
Förstår inte hur jag misslyckar..
Men men, fick recept från min söta snälla granne som jag ska testa imorgon.
Och tror faktiskt att jag kommer lyckas med den:))
Se om jag skriver om det imorgon då.. hehe..
När jag nu ska få tid att baka den.....??
Får ju besök från Sthlm imorgon, Joel och Moa kommer med lilla Luna..
Massa massa trevligt:))))))))
Har nämligen saknat dom 3 jätte mycket!
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0