Godmorgon.

Vaknade klockan 6 av att dotter ropade på mig.
Gick upp och fixade frukost till henne och hade igång bryggaren,tömde även diskmaskinen.
Sitter nu i soffan och tar det lugnt.
Mår åt h-vete just nu, ont i halsen,näsan och skallen.
Har haft huvudverk hela veckan faktiskt,ingår väl i förkylningen.
Har iaf bestämt mig för att åka till Göteborg imorgon.
Svärmor ska operera sig och ska vara på sjukan i en vecka, så jag och Jagg ska ta hand om hennes lägenhet och vovvar.
Kommer bli skönt.
Ska ta med mig dammsugarpåsar till monstret vi har där nere(alltså en dammsugare för 30tusen)
Hoppas även att hon har allrent hemma, för jag kommer hålla igång där nere.
Men det vet hon.
Älskar att städa,iaf när någon uppskattar det och när det syns.
Kommer ju även få lite semester från min dotter och hennes pappa ÄVEN det vardagliga här hemma..
Kommer bli skönt,kan jag ta hand om mig själv och vara förkyld och städa i MIN takt:))
Ända sedan jag började med mina hormoner samt starka ångest medicinen så har jag börjat gå ner i vikt igen:))
TOPPEN!
Det betyder att min kropp är påväg att komma i balans.
Så nu är det MINUS 22kg sedan opererade mig och MINUS 32kg sedan jag opererade mig första gången.
Dom i Nyköping kollar från den 1:a operationen, vilket jag tycker är knas eftersom jag gick ner 60kg då....
Sen att jag blev gravid och bandet fuckade upp sig totalt är ju inte mitt fel...
Men men, nere i GBG kan jag koncentrera mig på att äta regelbundet som jag ska.... Varannan timme....
JOBBIGT!
Nä nu blir det mer kaffe,cigg och mer nässpray!
Även ventolin så jag kan andas också.....

Kommentarer
Postat av: Lilith

Neeej ska du åka ifrån mig en vecka :( Nej då, du är värd en liten minisemester

2011-01-29 @ 10:45:58
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0