Godmorgon! 8 år idag!<3

Firar 8 år idag med Micke, visst lite avbrått då och då men vi har aldrig slutat älska varann.
Han och min Frida är det bästa som finns!
Gårdagen var underbar.
Mycket folk, barn i massor men roligt hade dom.
Såg knappt golvet i Fridas rum.. hehe.
Mycke fina presenter och en underbar fin blomma!
*älskar blommor*
Fick träffa lilla Victoria också vilket inte var igår.
Hon tyckte om kakorna och bullarna:)
Även hennes faster Tina tyckte om mina bullar:)) Hehe
Tack alla för att ni kom!<3
Idag så kommer Fidan med sin familj på lunch, blev ju smörgåstårta över och dom ska ha Frida ikväll då Micke och jag ska på bio.
Vilken film det blir vet jag inte, men hoppas på en bra:)
Nä orka skriva blogg..
boooriiing:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0