Godmorgon.

Idag blir det en lång dag.
Dotter väckte mig 07:05 typiskt när mitt larm går på 07:30... usch!
Men känner mig utvilad och redo för dagen.
Ska spendera den med grannen Lilith nere på stan, ska följa med henne på ärenden så hon slipper göra det själv.
*janna snäll*
Men det är bara bra för mig att komma ut från dom här väggarna.
Kanske man uppskattar hemmet mer:D
Nä nu blir det mer kaffe och cigg..
Just ja, har beställt tobak som förhoppningsvis kommer den här veckan.
Då kommer en ask kosta 5kr.
Och det bästa är att ciggen är goda.. man kan ha vilken smak som helst men vi valde orginal, vill inte röka jordgubb eller körsbär:P
Hehe..
Så när leveransen kommer så ska Lilith visa oss hur man gör..
Ska bli kul att mala tobaksblad själv, iaf när man vet hur jävla billigt det är:)
1kg för 300kr eller hur det var... TOPPEN!
Idag kanske man får se Eline också.
Fasters ängel!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0