Groggy...

Haha, ja jo det är sant, la mig vid 11 pga ryggont,tog tabletterna jag fick mot ryggskottet och la mig.
Vaknade vid 15 igen av att dotter var hemma.
Har inga känningar i ryggen alls.
TOPPEN!
Men är lugn och groggy, man skulle ju kunna ta dom här tabletterna när jag får ångest också eftersom man blir så lugn och avslappnad...HAHA, men tror inte det är så smart då dom är så starka...
Men lyckades laga mat och fixa kaffe utan att det hände olyckor i köket.
Blev själv imponerad av mig själv, men så farligt är det faktiskt inte.
Är ju inte hög eller groggy pga alkohol eller droger..
Men tur att mitt STORA hjärta är hemma iaf :)
Klockan 17 drar han till bandyn och efter det vet jag inte vad som händer, vill se Johnny uppträda men vill inte ha dit Frida pga den höga musiken.
Hon är ju kännslig för dammsugaren och bakmaskinen (fast det kan ju vara fjanterier kanske)
Men men.. har ju hört singeln förut och så får jag garanterat se honom uppträda med den låten någon annan gång säkert...
Nästa gång vi ska till Skene igen och hälsa på kanske....*vill vill vill* ;oP
Nä nu ska jag sätta på en maskin med tvätt och sen fixa lite annat, kanske en tigerkaka??
Blev så sugen på det efter att min kära vän Lilith bakade en dag till sin bror :P:P:P


Ciao alla goa människor!

Vilka är det nu som läser bloggen??



Kommentarer
Postat av: Malin & Viktoria

Jag jag jag!!

2011-01-20 @ 23:19:24
URL: http://familjenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0