Hejsan.

Hade det trevligt på stan, mycket prat och tittande i affärer:)
Förstår inte att det ska ta all ens kraft för att gå några timmar på stan.
Mådde piss när jag kom hem och ringde min mor, höll på att börja gråta i telefonen när jag pratade med henne så hon la på och ringde Syd på en gång.
Hon som svarade när mor ringde höll med om att det är åt h-vete att jag ska må såhär när det finns mediciner som lindrar och eventuellt gör en frisk.
Fick en tid till en läkare, men som hon sa så är tyvärr ALLA läkare på syd inhyrda, fråga mig inte varför men så är det tydligen.....
På Onsdag 8:45 ska jag dit.
EVIGHETER DIT JUH!!!!!
Men men...
Somnade på sängen bredvid Citrus förut och sov en timma...
Så skönt!
Men kroppen tyckte det var för lite för jag mår fortfarande dåligt,mår illa och skakar.
Ont i skallen också men men, ska strax börja med maten så det är bara att ta en alvedon och se glad ut.
Just ja, Micke har fått papper om att det blir rättegång i Mars.
Nu jäklar ska han åka dit!
Nä nu ska jag fixa maaaaat!
Kram alla och speciellt till min älskade granne som jag kan prata om precis ALLT med och min älskade MAMMA!!
Älskar dig mamma!!!
Ses imorgon när vi eventuellt ska träffa Eline:)) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0