Igen...?

Jag måste ha fått en skruv lös:P
Inte brukar jag skriva så här ofta på bloggen heller..
Men men, mitt nyårs löfte kanske?
Haha.
Frida ligger nu i sin loftsäng och ska sova.
Vi vaknade alla 3 vid 18-tiden och inte var hon trött vid normala sovtiden då inte...
Haha!
Så Micke fixade pannkakor som vi åt framför TVn och jag gick ut med hunden efter.
Hon ville knappt gå ut eftersom hon verkligen hatar kylan..
Förstår henne,men kissa måste hon.
Dammsög sedan,diskade och hade igång tvättmaskinen.
Allt för att fördriva tiden lite.
Imorgon ska jag be Micke ringa till K-fast, grannen har ju "fått" in en tvättmaskin av k-fast som hon betalar 100:- extra i månaden för, borde dom inte ha samma för diskmaskin då?
Om dom har det så vore det skönt, slippa diska och förstöra händerna av allt jävla vatten....
Sen förstör det ju mina naglar     *låter som en diva* HAHAHAHAH!
På tal om naglar, måste fixa mina imorgon.
Kan inte ha julaktiga naglar längre då julen och nyår är över...
Så det får bli en annan färg.
Förmodligen Chockrosa med vita tippar eller tvärt om.         *sååååå snyggt*


Nä nu ska jag fixa med annat, är inte ett dugg trött....
VILKA ÄR DET SOM LÄSER BLOGGEN NU DÅ?


Kommentarer
Postat av: Lilith

Jo då jag tror att man kan få diskmaskin också och lite extra påslag på hyran. Tror att det gäller alla vitvaror

2011-01-04 @ 12:16:06
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Elin

; - Jag läser.. Även om du kanske inte tycker om det..

Men blivit en vana att läsa folkérs bloggar!..

Hoppas allt är bra med er,



2011-01-05 @ 11:27:15
URL: http://elinkjellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0