Is överallt.

Halloj där ute i det fina(?) islandet!!
Hade en kanonhelg och festen var hur rolig som helst, mer behöver jag inte kriva:P
Ångesten är borta och livet är på topp:))
Imorgon ska jag iväg till gyn på provtagning,ska även be om lite mediciner som bara dom kan ge mig.:))
Ni får verkligen ursäkta men jag har inge som helst fantasi eller vetskap om vad jag ska skriva om..
Det är precis blankt i skallen.
Imorgon efter gyn ska vi till Nyköping,Micke ska på återbesök då det är 1 år sedan han opererades.
-60kg har han gått ner och han har blivit såååå snygg, visst han var snygg förut också men nu....*dreggel*
haha!

Igår var vi ute i Magla igen på kaffe och skratt!
Älskar att vara där, trivs som handen i handsken hos min älskade kusin och hennes familj! <3<3
Efter 20 tiden så åkte vi hem(tror klockan var så mycket) då åkte vi förbi Mesta pizzeria för att köpa en Havaii, en sådan räcker ju till oss 3 och även hunden får en bit efter..
Billigt och bra:)

Sen imorse var det att gå upp tidigt(som alltid) fast nu hade jag ställt klockan för idag var det DAGIIIIIS!!!!
Frida ville inte men när hon väl kom dit så sa hon inte ens hej då, inte ens kram fick jag... haha..
Gulliga unge!
Nä nu ska det ätas mat, är tokhungrig!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Leo bröt ihop totalt när jag lämnade honom, men när jag kom och hämtade på eftermiddagen så ville han inte med hem :)

2011-01-11 @ 15:59:39
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Janna

Naaw! Söta Leo.

Men så är Frida ibland, idag var hon så och jag lovar att hon vill inte bli hämtad sen.. hehe.

Men lugnt för oss, tyvärr så får hon ju inte vara kvar längre för personalen.

2011-01-12 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0