Mer snö, PÅ all jävla is!!

Tjaba!
Det är halt som fan ute idag, men det är ju klart det blir det när det har vart plusgrader i några dagar.
Höll på att sätta mig på rumpan när jag gick utanför porten :/ Har lyckats hålla mig ifrån det heeeela vintern men nu... gaaah!
Lämnade Frida på dagis prick idag:P
Bara för att jag inte ville stressa till gyn med dätta väglag.
Hade beställt tid 9:00 men ändå så fick man vänta till 9:20..
SJUKT!
Men men, proverna blev tagna iaf,blev ombädd att ta kontakt med min gynekolog och se efter min PCO.
Börjar bli dags.
Nä nu ska jag slappa framför FaceBook och se hur många som har svarat på mitt evenemang.
Kalas på Lördag juh!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0