Trött trött trött....

Orkar egentligen inte skriva någonting men kan iaf tala om att Fredagseftermiddagen var trevlig hemma hos grannen.
Hon blev snygg i håret och vi båda fick ventilera våra lungor:P
Igår var det fullt hus här några timmar,Jessie,Lilith + hennes två barn,Peppe,Walle,Alexandra.
Alexandra tatuerade sig så det var därför...
Men jag klarade av det också...
Frida däckade när alla hade gått hem och hon hade duschat.
Så trött!:)
Imorgon ska jag till Gyn, sen på Onsdag ska jag till Syd och jag måste säga att jag längtar verkligen!
Ska verkligen prata av mig om allt och alla tankar...
Måste få den hjälp jag behöver.
En sak jag kom och tänka på igår var att en vän till mig säger att hon bryr sig om mig men när man pratar med henne så vet jag att hon inte bryr sig, för man märker det på kroppspråket...
Har bara några få som bryr sig.
Det räcker.
Nä nu blir det mer kaffe..
Sen frukost kanske...

Kommentarer
Postat av: Lilith

Säg till om du vill ha sällskap dit på onsdag så följer jag med

2011-01-23 @ 10:02:57
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0