YES YES!

Dagen började med att jag blev väckt av dotter klockan 7...
Var bara att kliva upp och fixa kaffe och frukost till henne.
Micke lämnade henne på dagis och jag rastade hunden innan vi åkte hem till Gustav för att dricka kaffe.
Åkte sedan till Ica Maxi för att handla hem lite till kyl,frys och skafferi.
Köpte även tabletter till diskmaskinen:)
Så idag får jag använda den på riktigt!:)
FUN FUN!
Igår kväll tog jag första tabletten på nya medicinen jag fick av min nya läkare igår på Syd..
Har aldrig mått så dåligt i början på en sån medicin,spydde och hade hallisar och var känslig för ljus!..
Hoppas det inte blir samma sak ikväll..
Imorse när jag klev upp så vinglade jag också, så den hade satt sig på balanssinnet men det blev bättre efter en stund som tur var...haha..
Har nu städat och fixat allt hemma innan Frida kommer från dagis.
Skalat potatis så den är klar till middagen, alltså bara att sätta på plattan:)
Falukorv i ugn och hemmagjord potatismos!
MUMMA!
Nä nu blir det mer kaffe innan dotter kommer....

Kommentarer
Postat av: Lilith

Ring syd och hör efter om det ska vara så. Och köp hem migränmedicin så att du har till en början. Men hoppas verkligen att det blir bättre så att du inte behöver sluta med den

2011-01-27 @ 15:43:38
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Blue Dragon

Vad fin bloggen är!



kramar

2011-01-27 @ 16:53:09
URL: http://www.bluedragone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0