Bakning!

Frida väckte mig vid 6 imorse så det var bara att gå upp och sätta på Musse,fixa gröt till henne
och kaffe till mig.
Hon satt så snällt i soffan och åt sin gröt då jag kom på idén att göra fler drömmar.
Så nu har jag så det räcker och blir över,behöver inte baka fler till hennes födelsedag.
Så nu kan jag pusta ut och oroa mig för tårtan jag ska göra...
Aldrig gjort tårta förut...
Ska bli spännande:)
Har hunnit med att dammsuga också, diskmaskinen är igång och idag ska jag diska ugnsplåtarna i maskinen...
Får ta en i taget då maskinen inte är så stor.
Men jag älskar den!!
Har även tvättat Fridas skor som hon hade i lera på dagis igår....:/
Riktigt snygga var dom när hon kom hem igår, haha!
Hon ville ändå ha sina nya på sig till dagis idag så jag passade på att tvätta dom gamla...
Hon ville även ha med dom IN på dagis och la Voffe på sin hylla...
Haha!
Älsklingen körde henne dit och tog hunden på en promenad!
Han är så go och snäll, min stora prins!
Nä nu blir det mer kaffe och en cigg!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0