Nagelfix!

  • Diskmaskinen är igång.
  • Tvättmaskinen är också igång.
  • Dotter sover.
  • Hockey på TVn.
  • Jag sitter och fixar med naglarna.
Vilken färg ska jag ha på dom den här gången då?
Vilka problem jag kan ha!!Haha!
Igår var vi på IKEA med Pumisen!
Han bjöd på kaffe hemma hos sig sen frukost i V-ås.
Han bjöd även på lunch innan vi åkte hemmåt.
TACK VÄNNEN!<3
Köpte en lampa att ha till köksfönstret,skulle ha tagit 2 men blidde inte så ..
Nästa gång kanske:P
Lite doftljus blev det också, myyyys!
Imorgon ska vi till vännen på kaffe och slapp och en massa trevligt prat.
Åker dit direkt efter vi lämnat Fridisen på dagis som vanligt.
Ska leka med hans fiskar:P
Ja ni läste rätt,dom är sååå tokiga i mig, så fort jag kommer i närheten av akvariet så följer dom efter mig, stoppar jag ner ett finger så gosar dom med mig.
Hehe,har döpt alla också... bäst är Chip...
Fishes and Chip:P
Imorse så var vi hemma hos Lilith på kaffe och prat!
Alltid lika mysigt att prata och umgås med henne:)
Var till Outleten och ÖoB efter,samt köpte foder till Klumpen:)
Sen när vi kom hem och hade precis parkerat bilen så stod Fidan med Felix utanför.
Hon ville ha kaffe och prata av sig lite.
Tänker på henne och hennes problem.
Finns för er alltid!!
Behöver ni stöd eller hjälp på nått sett så finns vi!
Vänner ställer upp för varann,så är det!<3<3<3
Kan iaf ställa upp i den mån jag klarar av.
Inte så mycket jag kan göra av det som måste göras tyvärr.
Men älskar er ändå!<3
Vet att ni skulle ställa upp för mig om jag hade behövt hjälp.
Nä nu ska jag fixa med naglarna, om jag inte kommer överfund med att det är skönare att ligga på rygg i soffan framför hockeyn:P
HAHA!
Ha det så bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0