Städdag.

Fast det har jag ju varje dag:P
Men idag har jag och Lilith tvättat mattor!
Har tagit bort vardagsrumsmattan som jag är GRYMT trött på....
Måste få in den på kemtvätt...
Piska den hjälper inte.
Har dammsugit och skurat golv,tvättat sängkläder och ska strax bädda rent i dubbelsängen.
MYS!
Blev inte mycket sovande inatt så jag är grymt trött idag, därför det är skönt att hålla igång.
Har blivit mycket kaffe idag och ska strax ta en mugg till.
Vill inte somna då Micke sover redan på soffan.
Han har vart på rekryteringsmässan med Johnny.
Innan så var dom hemma här på kaffe och bullar.
Fidan kom över och hämtade sin tobak också..
Så hon stannade och pratade av sig lite.
Tänker på henne och hennes familj hela tiden..
2 veckor kvar...
Hoppas det löser sig!!!<3
Igår så var Micke iväg för att titta på en dockvagn,dockor och en massa dock kläder till Frida,även en dock bilbarnstol fanns med:P
Han hade fått order ifrån min mor.
Frida ska få det i tidig födelsedags present:)
När hon kom hem idag så stog vagnen i v-rummet med en docka i.
Hon blev såååå glad när hon såg den, frågade mig varför den stog där.
Sen gick hon fram och tog upp dockan och kramade om den och la sedan tillbaka dockan för att dra vagnen fram o tillbaka...Docka sova. Min sötaste lilla ängel!
Snart 3 år gammal!
Älskar henne så oerhört mycket!<3<3<3<3
Kan inte vara lyckligare nu alltså.
Har en underbar vän som finns där för mig om jag behöver henne!
Våra barn leker bra ihop och kör slut på varandra:P
Har en man som tar hand om oss,ser till att det finns mat i kyl/frys och skafferi.
Kör mig dit jag vill och är så underbar!<3
Har en mor och en far som ställer upp för mig!
Älskar mig för den jag är.
En bror som visserligen inte hör av sig men vet att han skulle ställa upp om jag bad honom, skulle jag inte ringa honom om jag har bekymmer eller nått så skulle han bli sur ist:P
Har en fin lägenhet och alla räkningar blir betalda varje månad.
Vet att det inte är så uppenbart att alla har det så bra...
Men jag hoppas verkligen att det löser sig för min lilla Fidan!
Hon är en vän som jag vet ställer upp för mig,därför ställer jag upp för henne om det skulle vara någonting...
Samma där gäller Johnny.
Älskar mina vänner!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Nä nu blev det mycket..
Hade tydligen mycket på hjärnan.
Nu blir det kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0