Tjenare!

Länge sedan jag skrev, sorry.
Har vart mycket den här veckan.
Magsjuka för både Frida och mig...
Inte kul men vi är krya nu iaf:)
Igår var det en trevlig dag.
Åkte hem till Johnny efter vi lämnat Frida på dagis,satt där och pratade.
Hjälpte honom med disken och hängde upp två tavlor som han verkligen BAD mig att göra hehe...
Fixade sedan med hans doftljus,han har ju en bricka med sand som man ska ha ljus i, men den var översvämmad med stearin.
Fixade det och satte dit nya ljus.
Kelade sedan med hans fiskar...
Dom är verkligen speciella..
Blir helt knasiga när jag kommer in i rummet:p
Fishes and my little Chip:) Som jag brukar kalla dom...haha!
Vid halv 11 åkte vi ner till stan, åt på Mc Donalds och sedan gick jag till Apoteket medans dom gick till ABC för att köpa hylsor..
När jag var klar så gick jag dit för att möta dom.
Gick sedan mot Cityhuset och mötte Jenny och Max,Max blev så himla glad när han hörde/såg oss så Jenny var tvungen att släppa honom...
Hehe:)
Gick sedan till bilen för att åka till Skiftinge.
Där klippte jag mig och det är superskönt med kort hår igen:)))))))))
Micke och Johnny drog iväg och tvättade bilen...
När dom kom tillbaka så var jag klar och vi drog till Maxi.
Där mötte vi Hasse(brorsan) och Sandra och min lilla sessa Eline:))
Hon är såååååå söt!
Presenterade Johnny för brorsan och lilla Eline.
Johnny sa till Hasse att han kan inte förneka Eline iaf, sååå himla lik brorsan som hon är!
Haha:)
Gick in på Maxi och köpte hårfärg.
Eftersom jag klippte mig kort så kom ju min riktiga hårfärg fram.....NOT GOOD!!!
Men nu har jag iaf färgat det och det är hur snyggt som hellst:)
Fast jag är ju alltid SNYGG!!:)
Idag så ska vi till Lager 157.
Ska åka dit tillsammans med min älskade bästaste kusin Jenny och hennes underbara familj!
Hinner vi och orkar så tar vi Vingåker också..
Se om man hittar någonting snyggt, om inte annat så blir det en underbar utflyckt:)
På Tisdag är det rättegång..
Klockan 9 börjar den...
Ska bli intressant, som tur är så kommer den inte pågå i 3 dagar som jag är van att en rättegång håller på...
Usch det var jobbigt!
Jag hoppas bara eller jag VET att dom kommer få sitt straff, och jag hoppas dom får hög skadestånd till K-fast för dörren dom hade sönder och allt jag och Jessie fick städa inne hos Elina....
Jag undrar fortfarande varför dom hade öppnat kaninburen....
Hade han tänkt att ta död på den eller????IDIOT!
Nä, ska bli kul att få sitta på åskådar bänken för en gångs skull...
För att sitta där framme med alla blickar mot sig är VERKLIGEN INTE KUL!
Och det är väldigt lätt att börja gråta...
Håller på Elina iaf...även fast det är som det är mellan oss.... vet ju inte ens om hon lever.... men men inte min förlust....
Nä nu ska jag dricka mer kaffe och ta en till cigg, sen ska jag fixa och dona lite innan vi ska åka iväg.

JANNA - VACKER OCH ÄLSKAD PRECIS SOM HON ÄR! ;) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0