Tjenare!

Länge sedan man skrev.
Har haft fullt upp faktiskt.
Haft besök hela helgen av Joel och Moa,haft riktigt mysigt med promenader och grillning i Sundbyholm:)
Massa mys att ha Luna här så man kan gosa liten vovve:) hehe!
Bakade bullar i Söndags och idag har jag bakat vaniljdrömmar.
Så det börjar bli fullt i krysen till Fridas kalas.
Men tror jag får baka en laddning av bullar och drömmar igen sen..
Frida och Micke avgudade dom haha..
Sen vill man ju bjuda på något gott när folk kommer på kaffe.
Gjorde en banankaka igår eftersom jag hade en massa bananer som började bli dåliga.
Så idag bjöd jag min kusin Jenny på den och bullar.
Den blev verkligen god.
Halva la jag i frysen då Johnny ville smaka den men kan inte ta sig hit då han är upptagen om dagarna.
Får ta med oss den nästa gång vi ska dit.
Har lånat ut min bakmaskin till underbaraste grannen så jag har det jag hade innan jag skaffade den och det går lika bra.
Hennes barn fyller snart också så hon fick låna den..
Den är sååå underbar!
Kussen hade med dig assnygga skor till Frida idag också,lila/rosa kängor!
Och små rosa träskor som hon kan ha när hon är ute på altanen.
Min lilla sessa!
Idag ville hon duscha själv medans jag dammsög,visst, var bara i 20 min men hon duschade:)
Igår var en jobbig dag då jag hade illamående och huvudverk som fan!
Vet inte alls om jag är gravid eller hur det är,men det märker vi då jag ska till gyn igen snart.
Är jag det så är jag,inget vi blir ledsna över precis;)
Men tror faktiskt att det har med medicinen att göra.
Men men, får se,får se...
Diskmaskinen håller på för fullt nu och ljusen är tända och tvätten upphängt.
Nu ska jag bara ta det lugnt i soffan och njuta av att jag är så duktig!;)
-Janna mår 1000% bra nu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0